avatar Ten blog rowerowy prowadzi jazzkoszmar z miasteczka BB. Mam przejechane 793.52 kilometrów w tym 45.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.10 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jazzkoszmar.bikestats.pl

• Sprzęt Hercules

Trudne początki nowego hegemona...

Sobota, 12 maja 2012 · dodano: 13.05.2012 | Komentarze 3

Moja przygoda z Bikestats zaczęła się dość nietypowo. Miałem zamiar zdominować tutejsze zacne towarzystwo moimi hiper długimi dystansami ale mój pierwszy wypad z ekipą z BS-a Rudziskiem i Stamperem zakończył się szlifowaniem asfaltu i wizytą na pogotowiu.

Nie myślcie jednak, że nowy hegemon bikestats zrazi się do zdominowania tutejszych statystyk. Mój duch jest w dalszym ciągu jak najbardziej bojowy i po kilku dniach przerwy zacznę napierniczać ze zdwojoną siłą.

Kategoria <50

niradhara
| 05:13 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Też żartowałam :-)))
jazzkoszmar
| 20:43 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Hehe, dziękuję za miło słowo i za niezwykle sympatyczne wczorajsze spotkanie. Oczywiście opowieści dziwnej treści o dominowaniu statystyk należy traktować z przymrużeniem oka, stamper namówił mnie na założenie konta i pomógł ubarwić pierwszy wpis;)
niradhara
| 13:19 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Witaj na Bikestats Hegemonie! Rany się szybko goją, więc już wkrótce będziesz napierniczać z pierwszą prędkością kosmiczną ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ielni